ponedjeljak, 8. rujna 2014.

Anastasia Beverly Hills - Maya Mia Palette

Bok cure!





Prije nekih dva tjedna youtuberica Maya Mia je objavila video u kojem je pokazala paletu koju je napravila u suradnji s Anastasiom Beverly Hills. To je bila ljubav na prvi pogled. Bez imalo razmišljanja otišla sam na stranicu Cult Beauty i ubacila nju i još par stvarčica u košaricu ( o kojima ću u nadolazećem New In postu ) i ostalo je bila povijest :-D

Priznajem da nisam još dobro isprobala paletu, ali sam odlučila napisati kao First Impression post jer kad bih odugovlačila ova paleta više nebi bila dostupna jer je nažalost Limited Edition, a Anastasia svoje LE proizvode nažalost prodaje vrlo kratko.

Cijena je 24 funte i cruelty free je.

Paleta sadrži 10 sjenila od kojih je 5 mat, a 5 sedefastog finisha. Svako sjenilo sadrži 0.75 grama proizvoda.  

Uz paletu se također dobije odličan dvostrani kist te 5 kartica na kojem su lookovi koje je Maya sama kreirala.



NUDE – Mat bijela boja s rozim podtonom. Nijansa koja je naslabije pigmentirana, ali to nipošto ne znači da nije iskoristiva, ja je koristim da ujednačim diskoloracije kapka i za to je i više nego odlična!

DEEP BROWN – Ovo je crna mat nijansa koja ima tragove smeđe u sebi. Jako dobra pigmentacija.

SIENNA – Smeđe mat sjenilo s izraženim ciglastim podtonom. Jako pigmentirano i moje najdraže u cijeloj paleti :-)

WARM TAUPE – Prava taupe nijansa, samo ja bih rekla da nije topla kako joj ime sugerira već hladna. Podsjeća me na sjenilo Naked od Urban Decaya samo što je ovo dosta tamnije i pigmentiranije.

VANILLA – Bijela nijansa sa sitnim srebrnim shimmerom. Jako pigmentirana i odlična za highlight ispod obrve jer nije toliko napadna sa svojim shimmerom kako neke nijanse znaju biti.





AQUA – Također slabije pigmentirano sjenilo, ali vrlo lako se nadograđuje. Plava boja sa sitnim srebrnim shimmerom.

FRESH PEACH – Super pigmentirano sjenilo. Nekakva breskvasta – narančasta nijansa sa sitim srebrnim shimmerom.

GLISTEN – Predivnooo shimmerasto ''all over lid'' sjenilo. Stvarno je jako pigmentirano, a boja je meni nedefinirana. Nekakva boja šampanjca – roze – bež. Uh moji opisi :-D

CARAMEL – Mat smeđa s primjesom narančaste. Jako pigmentirano. Iako sliči na Siennu, razlikuju se u podtonu.

GOLD BAR – Ja bi rekla da je ovo zlatna boja s izraženim žutim tonovima. Sadrži sitan srebrni shimmer kao i sve shimmeraste nijanse u paleti.





Evo kartice s lookovima,








Ovo je trenutno moja najdraža paleta, sve ostale su zanemarene odkad je stigla ona :-). Svakako je preporučam svima, amaterima i profesionalcima jer je cijena pristojna za ono što dobijete (kad se zbroji i oduzme ispada jeftinija od UD paleta). Samo da napomenem da poštarina s Cult Beauty stranice iznosi 70 kuna a kad prijeđe iznos od 50 funti je besplatna pa bi vam preporučila ako je želite da naručite skupa s prijateljicom pa da izbjegnete skupu poštarinu :-)

Kako vam se sviđa moja nova ljubimica? Hoćete li i vi nabaviti svoj primjerak?

Vini, xoxo

P.S., trenutno je rasprodana na stranici Cult Beauty ali vratit će je u prodaju vrlo brzo pa gledajte s četri oka ako je želite nabaviti ;-)




Broj komentara: 8:

  1. Prvo mi nije bila zanimljiva, pa je, pa nije i tako... Amrezy mi je puno bolja, htjela sam ju uzeti, ali na kraju se rasprodala, istina što kažeš, prebrzo odu :O :D Nikad nisam naručivala s cult beauty stranice jer je velika poštarina, a nikad ne mogu skupiti za toliko novaca jer nemaju za mene baš neki izbor, jedino bih one lip tarove sve pokupovala :D
    Ovdje me malo razočarala plava nijansa, ali ovisi valjda od swatcha do swatcha jer je na nekome baš pigmentirana.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je Amrezy predivna, ali nje nikad nije ni bilo na Cult Beauty nažalost. Ja sam uzela u obzir Ebay kao opciju :-D I mene je plava razočarala, a baš sam joj se veselila. Namjerno nisam htjela nadogradit na swatchu da se vidi realno, no na kapku je pristojne pigmentacije. Ostale nijanse su toliko prekrasne da nadoknađuju što plava nije toliko dobra ;-)

      Izbriši
    2. Ja mislim da swatch ovisi od osobe do osobe, jer ako pogledaš na Instagram lookove koje su cure radile s tom paletom - plava je iznimno pigmentirana. Čak je i u videu Maya pokazala koliko su jake boje bez baze.. vjerujem da je sve do slike i baza drugih ljudi

      Izbriši
    3. Ma da, sve ovisi i jel netko koristio bazu ili ne :-) Aqua i Nude su jedine koje nisu baš pigmentirane, ali daju se lijepo nadogradit na oku, a to je u principu i najbitnije :-)

      Izbriši
  2. super mi je kad uz palete ubace te kartice s look-ovima :D
    sviđa mi se paletica :D pogotovo nijanse - Deep Brown, Sienna, i Warm Taupe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, svakako ću isprobati lookove s kartica :-) i meni su baš te nijanse najdraže u paleti, uz Glisten :-)

      Izbriši
  3. Ova paleta mi je na wishlisti no preskupa je. Obožavam Mayu i često se čujem s njom putem Twittera tako da sam baš sretna zbog nje i ove palete. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da je skupa - istina, ali skuplji je proces nabavka iste :-/ Maya je stvarno talentirana i obožavam je, a još sad kad znam da se dopisuje sa svojim gledateljima.. Stvarno je super :-D

      Izbriši

Hvala na komentaru :-)