subota, 20. rujna 2014.

Wish List #1

Bok cure!

Za danas sam vam pripremila svoju Wish Listu s namjerom da se riješim impulzivnih kupovina i da kupujem samo ono što mi stvarno treba i što stvarno želim :-)

Ima toga dosta, pa da ne duljim krenimo.


PREPARATIVA 



Estee Lauder Clear Difference Advanced Blemish Serum

Za 30 mililitara cijena iznosi 63,50 eura. To je zapravo serum napravljen da djeluje protiv svih nedostataka na licu, u mojem slučaju su to akne i ožiljci od akni. Sadrži salicilnu kiselinu i razne antioksidanse. Recenzije su stvarno pozitivne i navodno je jako dobar. Definitivno nešto u što ću uskoro invenstirati.






Glam Glow SuperMud Clearing Treatment ( bijela verzije ) & ThirstyMud Hydrating Treatment  ( plava verzija )


Bijela verzija je pogodna za akne i ja je još nisam isprobala. Plavu verziju, s obzirom da sam masnokožac, vjerojatno nikad ne bih isprobala da nisam dobila tester dovoljan za pet nanošenja i oduševljena sam. Doduše, koristila sam je kad je moja koža bila dubinski dehidrirana ( radi korištenja raznih dermatoloških preparata za akne ), ali je i dalje lučila velike količine sebuma i rezultat je bio nahranjena, zdrava i meka koža! Također sam isprobala crnu verziju koja nije uopće za moj tip kože i nisam bila oduševljena osim što je izvrsno čistila pore. Cijena na HqHair-u za bijelu je 45 GBP, a za plavu 50 GBP, no gotovo ih uvijek možete pronaći na popustu od 30% baš kao i sada.









♡ DEKORATIVA 






MAC Skin Refined Zone

Matirajući primer za kojeg svi kažu da ispunjava ono za što je namjenjen. Što me spriječilo u Trstu da ga kupim? Malena količina od 15 mililitara za cijenu od 16 GBP.









Sleek palete Au Naturel, Oh so special & Storm 

Da, da, nemam još ni jednu Sleek paletu. Kako je to moguće? Sleek na svojoj službenoj stranici ne prima PayPal pa od tamo nisam htjela, no dostupne su i na Pink Pandi tako da ću vjerojatno naručiti sve tri :-)
Cijena iznosi 85 kn.









Lorac Pro 2 palette

Nastavljamo s paletama. Predivna paleta s kojom se mogu kreirati lookovi za sve prilike. Samo je pitanje dana kad ću se usuditi naručiti je s Ebay-a, jer nažalost Lorac nam drukčije nije dostupan. Uz nju se dobije mini primer za kapke. Cijena je 42 američka dolara.







Urban Decay Electric palette

Last but not the least ( of palettes ) , ova predivna paleta puna žarkih boja definivno mora biti moja :-) Dostupna je na FeelUnique-u, HqHair-u te LookFantastic-u po cijeni od 38 GBP.






Urban Decay Perversion mascara & Subversion primer


Iako čitam sve pohvale o ovim maskarama, mislim da mojim trepavicama nema pomoći ;-) Šalu na stranu, maskara sadrži 12 mililitara i košta 17 GBP, a primer 8.5 mililitara i košta 15 GBP.






Chanel Soleil Tan / Bronze Universel

Kremasti bronzer s potpisom Chanela. Mogu li išta više tražiti? :-) Dolazi u količini od 30 grama po cijeni od 45,50 eura.







Dior Addict Lip Glow

Balzam koji se prilagođava bojih vaših usana i uz to pruža nevjerojatnu hidrataciju. Cijena je 30 eura.







Tom Ford lipsticks Spanish Pink & Violet Fatale

Vjerojano jedni od najskupljih ruževa ikad i nijanse se stvarno mogu pronaći u jeftinijim brandovima, ali stvarno ih želim imati pa bar ova dva primjerka jer su mi predivni. Mislim da je cijena oko 36 GBP.






Charlotte Tillbury Dolce Vita set

Najskuplji komad na mojoj wish listi, ali vjerojatno prvi kojeg ću skinuti s nje jer je ovo nešto nevjerojatno <3 Svaki komad je stvarno kvalitetan ( no, još ću se sama morati uvjeriti u to ) i nisam još naišla na negativnu recenziju. Jedva čekam da bude moj. Cijena je 203 eura.






I to bi bilo to za moju Wish Listu, što da kažem osim da krećem sa štednjom :-D


Dijelimo li možda isti proizvod na Wish Listi? Ako ste isprobali nešto od ovih proizvoda napišite mi svoje dojmove. :-)

P.S., sve slike preuzete su sa službenih stranica navedenih brandova.








Broj komentara: 12:

  1. Lijepa moja skromna Vinka ;) držim fige da skineš svu ovu šminku sa WL i smještiš je u svoj vanity stolić :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš skromna WL :-D
      Hvala i ja se nadam, sve svojim redom <3

      Izbriši
  2. Tom Ford ruževi su savršeni,imala sam jedan i isplati se svake lipe! :) Super wish lista ali meni skoro nedokučiva :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivna lista! <3 Baš sam pročitala recenzije za Glam Glow maske i želim ih <3 :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihi predobar je osjećaj gledat kako ti izvlači sebum na površinu :-) Jedino ova plava to ne radi, ona je kremasta i ima nevjerojatan miris <3
      Hvala! :-)

      Izbriši
  4. super lista :D
    i mene zanimaju Urban Decay Perversion maskara i primer :D
    i prekrasnim mi se čini Tom Ford - Violet Fatale ruž :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Uf, najlakše je nama wish liste pravit haha :D Najviše me privlače TF ruževi i Lorac paleta, ahhhhh :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha a koliko još imam stvari na imaginarnoj WL :-D
      Tom Ford ruževi su neodoljivi!

      Izbriši
  6. Lijepa lista :)
    Imam ovaj EL serum, ali ne mogu nista konkretno reci, jel nikako da ga jos samostalno istestiram.
    Diorov lip balm je najdivniji balzam za usne koji sam probala ♡

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ti odgovara, ako primjetis kakve pomake - viči :-D
      Ja trenutno koristim Nuxe balzam i čim ga potrošim ću kupit Dior.

      Izbriši

Hvala na komentaru :-)