četvrtak, 18. rujna 2014.

Best Drugstore Products #1

Bok cure!

Odlučila sam uvesti rubriku na blogu koja će se zvati '' Best Drugstore Products '' u kojoj ću vam s vremena na vrijeme predstaviti povoljne proizvode koje ja volim i koristim bilo da se radi o dekorativi ili preparativi. Nastojat ću je pisati bar jednom mjesečno ili jednom u dva mjeseca, ovisno koliko proizvoda bude u pitanju :-)






Maybelline Age Rewind korektor


Za početak, moj najdraži korektor iz drogerije je definitivno Maybelline Age Rewind. Ljeti koristim nijansu Nude ( koja je na slici ), a zimi Light. Nudi srednju moć prekrivanja koju ja dodatno pojačam žutim puderom u prahu ( Ben Nye - Banana ) jer imam izražene podočnjake pa preferiram jače prekrivanje, ali za svaki dan je i ovo dovoljno! Ne mogu reći da se ne uvlači u borice jer to nije istina - uvlači se, ali zaista minimalno i nije nešto što bih mu mogla zamjeriti jer sam isprobala svakakve korektore ( i drogerijske i HE ) i ovo je stvarno jedan od boljih :-) Bitno je napomenuti da nipošto ne isušuje područje ispod očiju iako je moje već samo po sebi suho. Volim ga nanositi prstima, beauty blenderom ili kistovima - svakako izgleda super. Kao što sam naglasila, ja njega volim prepudrati i tako sam sigurna da neće cijeli dan micati i da će biti postojan. Ja ga oduvijek nabavljam preko interneta pa meni ne predstavlja problem što ga više nema na policama naših drogerija. Možete ga nabaviti na stranici FeelUnique po cijeni od oko 75 kn ( 7.99 GBP ) ili na Ebay-u.



Maybelline Baby Lips

Odkad pratim beauty blogove sam shvatila da postoje dvije vrste ljudi  - oni koji vole Baby Lips i oni koji ne vole. Ja sam definitivno u ovoj prvoj skupini. Ljeti nemam problema s usnama što se tiće suhoće i ljuštenja pa je ovo meni sasvim dovoljna njega, no mislim da ću za zimu ubaciti i nešto drugo u tu rutinu. Ja ionako ove balzame koristim radi lijepe, nježne boje i decentnog sjaja koji ostavljaju na usnama i super su za svaki dan. Cijena je nešto manje od 20 kn ( budu i na akciji za 13 kn), a možete ih pronaći u DM-u i Mulleru.


Catrice brow stylist

Najbolja olovka za obrve, obožavam je :-) Ovo mi je sigurno četvrta koju koristim. Nijansa je '' 020 Date With Ash - tone '' i super je jer je nijansa doslovno univerzalna. Koristila sam je kad sam imala crnu i kad sam imala smeđu kosu, a koristim je sad i kad imam pramenove. Cijena je bila 21 kn kad sam ja zadnji put kupovala i dostupna je u svim našim drogerijama. S jedne strane se nalazi češljić koji je super i služi svrsi, a s druge sam proizvod. Olovka je tvrđe teksture i srednje pigmentacije i upravo je to čini idealnom za obrve. S njom mogu bez problema nacrtati obrve da izgledaju prirodno, a mogu  napraviti da izgledaju kao da sam ih gelom popunjavala. Stvarno je laka za korištenje i dugotrajna. Sve pohvale!


Essence rumenila

Kad kažem Essence rumenila, mislim na one iz limitiranih kolekcija jer su stvarno vrijedna pažnje. Ja sam konkretno na slici stavila nijansu '' I love Brasil '' iz ovogodišnje ljetnje kolekcije i mislim da ih možda još možete pronaći ( prije dva tjedna ih je bilo u lokalnom Kozmu ) ili možete naručiti preko Ebay-a po prihvatljivim cijenama. Nijansa je predivna roza, ni pretopla ni prehladna. Vrlo je pigmentirana, što ja u principu ne volim, pa morate biti oprezni pri nanošenju. I da, nimalo se ne trusi :-) No, ja vam tu ne želim reći da morate imati konkretno ovo rumenilo već da obratite pozornost na njih kad Essence ubuduće izbaci neku limitiranu kolekciju :-)


L'Oreal Super Liner

Za ovaj liner sam saznala gledajući Tanyu Burr :-) Ja ga jako volim zato što je jedan od najpreciznijih koje sam dosad isprobala ( uz Eveline Celebrities ) i njime mogu bez problema povući najtanju liniju duž trepavica samo da se one vizualno čine gušćima. Apliaktor je spužvasti što mi se u početku nije sviđalo, no jako je tanak pa je samim time lak za korištenje. Dosta je pigmentiran i jako crn. Također mu je trajnost odlična - preživi cijeli dan bez da se trusi. Ovaj moj nije vodootporan, ali kad mi zasuze oči bez problema savlada tu prepreku. Ne iritira mi oči iako su moje dosta osjetljive. I ono što je nekima jako bitno - skida se bez problema :-) Nabavila sam ga preko FeelUnique stranice po cijeni od oko 60 kn ( 6.49 GBP )





Kako vam se sviđa moja nova rubrika? Jeste li isprobali neke od mojih favorita? Podijelite sa mnom vaše :-)



Broj komentara: 8:

  1. Maybelline Age Rewind korektor ovo mi se jako svidja i volela bih da kupim. Baby lips je super, takodje ih volim ,posebno pink punch :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da nećeš požaliti ako ga isprobaš :-)
      Upravo je i meni Pink Punch najdraži jer je boja savršena za svaki dan.

      Izbriši
  2. Ovaj Loreal super liner već odavno želim probati. Ja sam isto u skupini onih koje vole baby lips, srećom nemam zahtjevne usne pa mi i po pitanju njege odgovaraju, plus lijepi su i krasno mirišu, meni dosta :)
    o korektoru također imam samo riječi hvale, obožavam ga, bolji od drugih puno skupljih...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Age Rewind sam kupila poslije tvoje recenzije i nisam požalila :-)
      A Baby Lips su stvarno super za one koji je traže njegu već malo boje za svaki dan.
      Vjerujem da ce ti liner odgovarati iako ti voliš deblju crtu jer s ovim možeš sve :-)

      Izbriši
  3. super post xD
    Duže vrijeme mi je želja isprobati Maybelline Age Rewind korektor, jer sam čula da odlično prekriva,, i ovo što si i sama rekla ne isušuje područje ispod očiju, što mi je jako bitno isto
    Spadam u kategoriju ljudi koje vole Baby Lips, doduše isprobala sam samo Cherry me, ali je postao nezamjenjiv za mene
    Slažem se da su Catrice olovke za obrve fantastične, daju realističnu boju i isto tako ne mogu bez nje xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne možeš pogriješiti s Maybelline Age Rewind - vjeruj ;-)
      Ja sam isprobala samo te obojene verzije Baby Lipsa jer ja ni ne tražim njegu od njih i oni su mi super!
      Još nisam naišla na nekoga kome nije odgovarala Catrice olovka, svi je hvale :-)

      Izbriši
  4. Mislim da je krajnje vrijeme da i ja isprobam L'Oreal tuš a za MNY korektor se u potpunosti slažem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da će ti odgovarati i da nećeš požaliti :-)
      A Age Rewind je već klasik - svi ga vole.

      Izbriši

Hvala na komentaru :-)