srijeda, 24. rujna 2014.

Maybelline Eye Studio Gel Liner

Bok cure!



Do prije par mjeseci bila sam veliki pobornik tekućih eyelinera jer njih koristim od kad sam počela sa šminjaknjem. Gel forma mi se činila kao nešto što će se osušiti i mislila sam da je komplicirano za korištenje. Kako su svi hvalili Maybelline gel eyeliner morala sam ga isprobati, ali nažalost na našem tržištu je bila dostupna samo nijansa 07 Black Chrome koju sam ja naposljetku kupila. Sviđala mi se tekstura, ali boja nikako i zato sam bila presretna kad sam pronašla čistu crnu mat boju ( 01 Intense Black ) u drogeriji u Trstu prije 2 tjedna :-)

Iskreno, bila sam preloša u stavljanu gel linera sve do nedavno dok nisam nabavila Benefit Push Up liner i uz njega se naučila kako to sve funkcionira. Danas bez problema povučem liniju i sigurna sam da neću pogriješiti :-)




Ovaj gel liner je čisto savršenstvo.

Nažalost nije navedena količina koju dobijete, no ja sam pronašla na internetu da iznosi 3 grama.

Pakiranje je već klasika za gel linere - staklena posudica sa poklopcem na odvrtanje, ništa spektakularno i sve već viđeno. Ambalaža je mala, jednostavna i čvrsta. Proizvod se sigurno neće sasušiti u njoj.

Uz liner se dobije mali kistić koji je u biti vrlo praktičan i svakako iskoristiv.

Sam liner uopće nije suh, dovoljno je kremast da lako baratate njime, a kad se osuši ne mrda. Doslovno stoji dok ga ne skinete, a ne trusi se uopće :-)
Tekstura je glatka i maziva. Doslovno klizi po kapku. Kao maslo :-D 
Boja je čista mat crna i pigmentacija je izvrsna. Iako imam masne kapke, uopće se ne preslikava. Kroz dan boja ne blijedi.

Vrlo je postojan i na unutrašnjoj liniji kapka, pa ga ja volim staviti na tightline samo da dobijem vizualni dojam gušćih trepavica.





Nisam više ni sama sigurna može li ga se pronaći na policama naših drogerija jer u zadnje vrijeme uživam internet kupovinu pa zato sigurno znam da ga možete nabaviti na stranici FeelUnique po cijeni od oko 65 kn ( 6.79 GBP ).

Jeste li vi isprobali Maybelline gel liner? Volite li njega ili preferirate neki drugi? Podijelite sa mnom vaše favorite!

P.S. Ako vas zanima što imam na trepavicama, sljedeća recenzija će biti posvećena toj maskari, STAY TUNED :-D

Broj komentara: 12:

  1. kako je savršena ta linija tušen 😍😍

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš da savršena (in love) . Čitala sam već hvalospjeve o ovom tušu, ali trenutno koristim MAC-ov i stvarno mi ne trebaju dva crna gel linera :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :-)
      Navodno su jednako dobri ta dva tako da ti sigurno ne treba :-)

      Izbriši
  3. Obožavam ovaj eyeliner i sama ga jako često koristim. Sve pohvale za izvučenu liniju i blog generalno!:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nedavno sam sa Feeluniquea naručila ovaj tuš i jedva čekam da mi stigne! Kod nas ga nigdje nisam vidjela u drogerijama, što je šteta ako je toliko dobar, ali sva sreća da ima internet šoping :D

    Jesam li rekla da jedva čekam da stigne? Ahhh to iščekivanje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha iščekivanje je jedna od čari internet kupovine :-)
      Kod nas je navodno samo dostupna nijansa 07 i ja sam je vidjela samo u jednom DM-u.

      Izbriši
  5. imam ga i ja, ali sam svejedno ljubitelj tekucih eyelinera, navikla na njih i lakse mi je i brze.
    divne su ti oci i linija je savrsenstvo.
    svidja mi se blog :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, definitivno je lakše i brže, no nekakako mi je sveukupni efekt draži kod gel linera :-/
      Hvala ti, i ja mnogo volim tvoj blog i pratim ga redovito :-)

      Izbriši
  6. Definitivno jedan od najboljih gel linera ♥
    Divna crta tušem :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru :-)