subota, 13. rujna 2014.

New In #1 - Trieste, Italy ♡

Bok cure!

Za početak ću se ispričati što sam nestala na par dana s postovima, ali kako i sam naslov sugerira otišla sam u Trst u shopping ;-)

Iako sam prvenstveno išla radi odjeće, naravno da se tu našlo podosta kozmetike jer je to ono što mene čini sretnom.

Odmah da upozorim da će ovo biti picture - heavy post :-D








MAC




MAC je jedan od mojih najdražih brandova kad se dotaknemo dekorative.  Bila sam presretna kad sam saznala da se upravo on otvorio u Trstu prije otprilike 2 mjeseca. Moram pohvaliti prodavačice koje su stvarno spremne pomoći i ne navaljuju, ali to je tako u svakom MACu u kojem sam ja dosad bila :-)

Prvenstveno sam došla po puder. Nisam htjela Studio Fix Fluid jer nisam imala baš dobra iskustva s njime (izazvao mi je prištiće), u Pro Longwear puderu nisam mogla naći idealnu nijansu, ali se zato Matchmaster učinio idealnim. Nijansa je 2.0. Zaljubila sam se u njega čim mi ga je cura nanjela na lice. Više informacija o njemu ipak očekujte za koji mjesec kad se uvjerim da li mi stvarno odgovara. ( Tu moram napomenuti da je moja koža izričito masna, sklona aknama i sa ožiljcima od istih na čeljusti. )

Prep + prime CC powder u žutoj boji koji navodno prekriva crvenilo, flekice i razne hiperpigmentacije. Dostupan je u još 3 nijanse čini mi se.

Zatim prekrasno rozo rumenilo prikladnog naziva Stay Pretty. Njega sam također isprobala na licu mjesta i moram priznati da divno osvježi lice.

Pro longwear concealer (NW20) je moj HG proizvod i ovo je samo back up.

Također sam si složila malu paleticu u koju sam ubacila sjenilo Embark, a Woodwinked sam već imala kod kuće.


Ruževi luster finisha – Lovelorn te Razzledazzler. Nisam ih isprobala još pa nemam nikakve dojmove. Uskoro ;-)


The last but not the least, Fluidline Brow Gelcreme u nijansi Dirty Blonde, s obzirom da sam sad više plavuša nego brineta pa mi ABH Dip Brow u nijansi Dark Brown više ne paše.









KIKO



Kakav bi to bio odlazak u Italiju bez posjeta Kiku? :-)

Kupila sam tri Limited Edition proizvoda – bronzer (02), rumenilo (02) i duo rumenilo (02). Prva dva su iz stare kolekcije ( Rock Attraction ), a duo iz nove ( Top Pairs ).

Složila sam svoju paletu o kojoj ću više u recenziji jer su ova sjenila na prvi pogled savršena! Nadam se da će se ovo moje mišljenje zadržati do recenzije :-).

         Wet and Dry sjenilo u nijansi 229. Jednostavno predivno.

Tri lakića koje ću vam pokazati na noktima – redom 499, 332, 287.

Matirajuća i korektirajuća baza od koje ne očekujem mnogo jer sam vrlo zahtjevna kad su baze u pitanju, no vidjet ćemo ;-)











SEPHORA



Obožavam Sephoru i nikad neću prežaliti što se zatvorila u RH :-(

Volim je iz razloga što ona ima brandove tipa Benefit i Urban Decay koje ja obožavam.

Tu sam došla po puder koji mi je preporučila moja draga virtualna prijateljica Jasmina i osoba koja vodi jedan od najkvalitetnijih blogova na Balkanu. Mislim da će te se svi složiti sa mnom :-)

Riječ je o Lancome Teint Idole Ultra 24H koji je idealan za masnokošce kojima treba prekrivanje. Hej, pa to sam ja :-). Jedva ga čekam isprobati jer Jasmini vjerujem do neba i sve što sam kupila na njenu preporuku me oduševilo.

Novi Sephora primer koji me teksturom podsjetio na Benefitov Porefessional s kojim sam pri kraju, a ovaj je duplo jeftinij pa rekoh zašto ne.

Zatim Benefit set koji sadrži maskaru, tuš i mini odstranjivač make up-a. Ja maskaru i tuš imam, koristim i obožavam. Ovo je samo back up.

Kistovi 45 i 47.

I ono što uvijek kupim kad posjetim Sephoru su njihove tuširalice i mazalice. Obožavam ih jer svaka miriši božanstveno :-)





RANDOM


Posjetila sam drogeriju i bila oduševljena što sam pronašla svoj dragi korektor Maybelline Age Rewind. Ovo je nijansa Nude koja je malo tamija i bit će super dok ne izgubim boju.

Maybelline gel liner koji sam imala u nekoj nijansi koja mi nije baš odgovarala, ali tekstura je bila savršena pa sam tu nabavila nijansu Intense Black. Ja sam osoba koja obožava winged liner :-)

Kerastase Nutritive Masquintense maska za suhu i tanku kosu baš kakva je moja nakon pramenova. Nadam se da će pomoći jer je jako skupa.


LUSH


Na slici možete vidjeti nekoliko Lush stvarčica od kojih sam ja samo dvije kupila  u Trstu, a ostatak mi je otac donio iz Sarajeva. Neću ništa tu govoriti već  ću ih predstaviti u zasebnoj recenziji jer nju Lush definitivno zaslužuje.





I to bi bilo to za moj prvi new in, drage moje, iskreno se nadam da vam se svidio jer mi je bio užitak pisati ga.


Jeste li isprobali neke stvari iz ovog posta? Ako jeste, kako vam se sviđaju? I jeste li možda zainteresirani za fashion post, to jest što sam kupila od odjeće u Trstu?



Broj komentara: 15:

  1. MAC u Trstu?? Uljepšala si mi mjesec!! <3 <3 <3
    Od ovog new in-a su mi oči ispale pa neću nijedan proizvod izdvojiti jer stvarno ne bi bilo fer prema drugima.
    p.s. odlična boja zida

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa, stvarno lijepa vijest za sve nas :-)
      Nalazi se u centru u Via San Nicolo 28A i Kiko je doslovno odmah do njega.
      Hvala ti :-)

      Izbriši
    2. Već sam zguglala i ulicu i udaljenost od kolodvora i cijenu karte iz Rijeke:D Iskreno se nadam da ću već za vikend otići :) Odoh slatko sanjat :)

      Izbriši
    3. Obavezno javi što si kupila :-D

      Izbriši
    4. Bez brige, još me sreća drži, a kamoli kad se dočepam divota :D
      Hvala, hvala, hvala još jednom na ovoj informaciji :D:D

      Izbriši
  2. Ako nije problem, mozes li reći koliko si platila sve MAC proizvode koje si kupila? Hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno :-)

      Matchmaster puder - 35.50 €
      CC puder u prahu - 26.00 €
      Rumenilo ( Pro Longwear je pa je skuplje ) - 26.00 €
      Pro Longwear korektor - 19.20 €
      Kutijica za sjenilo - 7.00 €
      Sjenilo ( pan ) - 14.00 €
      Fluidline Brow Gelcreme - 18.15 €
      I jedan ruž sam kupila i platila 19.00 €, a drugi dobila jer sam donjela 6 praznih ambalaža ( back to MAC ) :-)

      Izbriši
  3. Aaaa raj! :D
    Obožavam MAC, znala sam da se otvorio u Trstu i vjerujem da će sad puno više Hrvatica ići tamo pa ću si valjda nekad nešto nabaviti hehe :D Sad malo pauziram jer imam sve što trebam, a MAC nije uopće jeftin, pogotovo u EU.
    Koliko si platila ovaj Benefit set?
    I da, sad vidim da ti je nick Vini, jel ti to pravo ime? Jer poznajem jednu curu pod tim imenom (a znam da je rijetko ime), plesom se bavila? :DDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako skup, ali složit ćeš se sa mnom da opravdava svoju cijenu :-)
      I ja sad malo pauziram, baš si slažem wish listu jer sam odlučila da nema više impulzivnih kupovina već ću skidati jedan po jedan proizvod s te wish liste.
      Benefitov set je koštao oko 27.00 € što se svakako isplati jer sama maskara košta toliko, a ja ovaj gel liner obožavam pa nisam ovo nikako mogla propustiti ;-)
      Nažalost samo nick, ime mi je Vinka, ali svi me zovu Vini :-)

      Izbriši
  4. Aaaaaaaa skoro me srce strefilo kad sam pročitala da ima u Trstu MAC.. Prije sam jako često išla u Trst, a sada par puta godišnje, ali baš se spremam slijedeći mjesec što znači da je bankrot neupitan :D Ja više volim Matchmaster od studia jer mi je super za svaki dan i mislim da zimi nosim i ja 2.0.. preko ljeta ga ne koristim.
    Gdje je otprilike MAC otvoren? I dal ima Kiko u gradu jer ja ga kupujem u Torrima.
    Od silnog uzbuđenja zaboravila sam napisati da su mi noviteti pre pre :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha hvala ti :-)
      I meni je ovo nijansa za zimu, sad je malo svijetla.
      Kako sam navela u jednom od prethodnih komentara, u samom centru, vrlo ga je lako pronaći, Via San Nicolo 28A, a Kiko se doslovno vidi iz njega jer su udaljeni svega par koraka :-)

      Izbriši
    2. Mojoj sreći nema kraja :) Hvala na lijepim vjestima :***

      Izbriši
    3. Drago mi je da sam te razveselila :-*
      I ti svakako javi što si kupila :-)

      Izbriši
  5. Jao jao, pa sve ljepše do ljepšeg… Lancome ćeš voljeti do neba, sigurna sam :) vjeruješ li da nisam čula za mac cc puder jer izbjegavam mac stranicu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha a još sam ti se mislila javit i pitat jel ti odgovara, bila sam uvjerena da ga imaš :-D
      I ja sam prvi put za njega saznala u Trstu, za sad mi se sviđa :-)

      Izbriši

Hvala na komentaru :-)