nedjelja, 7. rujna 2014.

L'Oreal Hair Expertise EverRiche Šampon & Regenerator

Bok cure! Bez ikakvog uvoda napisat ću svoj prvi post, pa ćemo se upoznati kroz narednih par mjeseci na blogu ;-)



Prije početka ljeta nisam pridavala toliko pažnje svojoj kosi, ali nakon što sam odlučila dati pramenove bilo je jasno da se moja rutina sada mora promjeniti i da će prijeći sa proizvoda za normalnu kosu na proizvode za suhu kosu.
Od tada prije svakog pranja nanosim svoju DIY masku za kosu koja me spašava od suhoće (o njoj u jednom od narednih postova), a donjela sam i odluku da izbjegavam sulfate i silikone u šamponima i regeneratorima. I moram vam priznati, moja kosa je živnula!

Dakle, kako ste mogli zaključiti, moja kosa je suha u svakom svom segmentu prva tri dana, a onda se počinje lagano mastiti pri korijenu. Zbog pretjerane suhoće i dužine moja se kosa mrsila i jednostavno sam je morala prati svaka dva dana jer joj nikakvo ulje nije pomagalo pri hidrataciji.
Pa dopustite da vam predstavim dvojac koji moju kosu drži nahranjenom i do četri dana (možda se ovo vama ne čini velika razlika, ali vjerujte, meni je!)

L'Oreal Hair Expertise EverRiche je linija namjenjena ponajprije kosi koja treba hidrataciju, to jest suhoj i oštećenoj kosi. Ja se odmah u startu moram nadovezati da ova linija neće ništa pomoći oštećenoj kosi, ali zato je za suhu kosu pun pogodak! Također EverRiche sadrži i masku za kosu koju sam ja tek kupila pa očekujte recenziju za mjesec, dva.
Za sve ostale tipove kose, L'Oreal ima još linija i sigurno će svak pronaći nešto za sebe! :-)

Njena je posebnost što ne sadrži sulfate, silikone, voskove i parabene.

L'Oreal Hair Expertise proizvode ne možete pronaći u DM-u, Kozmu ni Bipi (bar ne u ove koje sam ja posjetila), ali zato možete u Mulleru po cijeni od cca. 57 kn. Također su dostupni na stranici FeelUnique, preko koje ja stalno naručujem, po cijeni od 45 kn.



ŠAMPON


Kad otvorite šampon prvo što ćete primjetiti je predivan miris koji će zamirisati cijelu kupaonicu, a i zadržat će se na vašoj kosi sigurna dva dana – provjereno ;-). Stvarno sam loša u opisivanju mirisa, ali rekla bih čak da ima dozu vanilije i jako je nježan, garantiram da će se svima dopasti. Zatim, kad dozirate šampon, do izražaja dolazi njegova gušća konzistencija i biserno bijela boja. Nisam očekivala da će se šampon dobro pjeniti jer je lišen sulfata koji su tu da bi stvorili pjenu i da bi mi mislili da je zbog njih kosa bolje oprana, no to je jedna velika zabluda. Iako se ne razumijem u kemiju, čitajući blogove naučila sam da su upravo sulfati ti koji dugoročno isušuju kosu. No, da ne zalutam s teme, ovaj šampon se jako dobro pjeni, malo njega, malo vode i stvara istu sapunicu kakvu stvori i neki šampon prepun sulfata. Poslije njega osjećam da mi je kosa izuzetno čista, a rekla bi i hidratizirana. U početku sam mislila da je to radi DIY maske koju stavim, ali onda sam na tjedan dana ostala bez sastojaka i nisam je koristila tih 7 dana, no kosa je i dalje poslije samog šampona bila meka, nahranjena i svilenkasta. Moja kosa doseže trticu, dosta je duga, ali meni je ovaj šampon potrajao dva mjeseca uz dva šamponiranja tri puta tjedno haha ;-) Dolazi u količini od 250 ml.



Sastojci:

AQUA / WATER, SODIUM COCOYL ISHETHIONATE, SODIUM LAURYL SULFOACETATE, DISODIUM LAURETH SULFOSUCCINATE, SODIUM LAUROYL SARCOSINATE, GLYCOL DISTERATE, COCAMIDOPROPYL, BETAINE, DECYL GLUCOSIDE, HYDROGENATED COCONUT ACID, SODIUM CHLORIDE, SODIUM ISETHIONATE, SODIUM BENZONATE, SODIUM HYDROXIDE, PPG-5-CETETH-20, PEG-55 PROPYLENE GLYCOL OLEATE, TRIDECETH-6, POLYQUATERNIUM-7, POLYQUATERNIUM-10, CAMELINA SATIVA OIL / SEED OIL, BENZOIC ACID, LINALOOL, AMODIMETHICONE, PROPYLENE GLYCOL, CARBOMER, CETRIMONIUM CHLORIDE, VITIS VINIFERA SEED OIL / GRAPE SEED OIL, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, METHYLISOTHIAZOLINONE, CITRIC ACID. PRUNUS ARMENIACA KERNEL OIL / APRICOT KERNEL OIL, HEXYL CINNAMAL, GLYCERETH-26, GLYCERIN, PARFUM




REGENERATOR

Regenerator ima identičan miris kao i šampon, predivan. Kad se koristi šampon u kombinaciji s njime, taj miris ostane još i duže. Također je guste konzistencije, ali je bež-žute boje. Regenerator koristim uvijek nakon što sam dva puta našamponirala kosu i to u većoj količini nego šampon (količine dva oraha), a nanosim ga od ušiju prema vrhovima koncentirajući se najviše na prednje dijelove jer su oni u mom slučaju najsuši. Nakon što nanesem regenerator, ostavim ga minutu da djeluje i zatim pod vodom raščešljam kosu češljom sa širokim zupcima. Moja kosa na dodir bude jako mekana i svilenkasta, kao da sam nanjela masku za kosu. Ne otežava kosu i stvarno je hidratizira. Regenerator mi je trajao koliko i šampon – otprilike dva mjeseca. Dolazi u količini od 250 ml.




Sastojci:

AQUA / WATER,  CETEARYL ALCOHOL, GLYCERIN, BEHENTRIMONIUM CHLORIDE, CETYL ESTERS, ISOPROPYL MYRISTATE, CI 19140 / YELLOW 5, QUATERNIUM-80, PHENOXYETHANOL, PPG-1, TRIDECETH-6, POLYSORBATE 20, POLYQUATERNOIM-37, CHLORHEXIDINE DIHYDROCHLORIDE, CAMELINA SATIVA OIL / SEED OIL, LINAOOL, ISOPROPYL ALCOHOL, PARAFFINUM LIQUIDUM / MINERAL OIL, CARAMEL, VITIS VINIFERA SEED OIL / GRAPE SEED OIL, PRUNUS ARMENIACA KERNEL OIL / APRICOT  KERNEL OIL, HEXYL CINNAMAL, PARFUM


Ono što mi se ne sviđa kod ova dva proizvoda je njihova ambalaža. U početku, dok je puna, šampon i regenerator je lako dozirati, ali nakon nekog određenog vremena i nakon što je počnete stiskati da bi proizvod izašao, ambalaža se izobliči i veoma je teško vratiti u prvobitan oblik, a i kad je vratite opet isto. To stvarno stvara probleme pri doziranju, tako da ja nakon što potrošim pola, odrežem vrh pa tako dolazim do proizvoda. Žao mi je što sam bacila stara pakiranja pa da ne možete vidjeti o čemu pričam.

To sum up, ovo su stvarno jedni od najboljih proizvoda za kosu koje možete pronaći na našem tržištu, a da su i dalje donekle pristojne cijene. Preporučila bi ih svima od suhe do normalne kose, ali ne i onima s masom kosom. Mislim da bi je previše otežalo i da bi ste je morali oprati opet odma sljedeći dan. Iako sam ja dosta nahvalila ove proizvode, nemojte očekivati velika čuda da će vam oporaviti kosu jer kao što sam navela u početku posta, ne čini ništa po pitanju oštećene kose već samo po pitanju suhe kose.

Jeste li već isprobali neke proizvode iz L'Oreal Hair Expertise linije? Ako jeste, svakako mi pišite u komentarima jeste li zadovoljni jer želim isprobati i liniju za volumen :-)

P.S., nadam se da vam se svidio moj prvi post i da ćemo se nastaviti čitati i prihvaćam svaku konstruktivnu kritiku i sve savjete koje bi doprinjele poboljšanju bloga Let It Shine <3

Vini, xoxo

Broj komentara: 10:

  1. Odličan post,iako još nisam isprobala proizvode iz L'Oreal Hair Expertise linije,ali voljela bih. Vidim i ti si nova u ovome,znači ima nas :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :-)
      Baš mi je bila želja pokrenuti blog već dugo pa evo konačno.
      Sretno nam bilo! ;-)

      Izbriši
  2. Odličan post...već dugo namjeravam ovo kupiti ali nekako mi je preskupo bilo, sad putujem u Njemačku a tamo koštaju 2eura pa ću napraviti zalihu :)
    Sretno ti bilo u pisanju! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 2 eura?? Prevelika razlika :-/
      Svakako se opskrbi ako ti je kosa suha, nećeš požaliti. I hvala puno :-)

      Izbriši
  3. Vec dugo ih koristim i obozavam, cim ih ponestane izludim :D u zadnje vrijeme ih nikad nema u Mulleru, nekakva navala na njih pocela :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha to sam i sama primjetila prošli put kad sam ja kupila zadnja dva primjerka :-D srećom, dostupni su nam i preko naših dragih online trgovina ;-)

      Izbriši
  4. PRODANO! :D Čula sam samo pohvale na račun ovog dvojca i mislim da je vrijeme da i ja isprobam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti odgovarati kao i nama svima :-)

      Izbriši
  5. Super recenzija.. već sam čitala pohvale o ovim proizvodima i sigurno idu na wish listu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako javi jel ti odgovaraju, nadam se da hoće :-D

      Izbriši

Hvala na komentaru :-)