srijeda, 24. rujna 2014.

Jordana Best Lash Extreme Volumizing Maskara

Bok cure!





Kao što sam obećala u prošlom postu, ova recenzija će biti posvećena jednoj odličnoj povoljnoj maskari dugog imena - Jordana Best Lash Extreme Volumizing Mascara.

Iza imena Jordana krije se čitava make up linija povoljnih, a kvalitetnih proizvoda koji nisu dostupni na Balkanu već samo u USA koliko mi je poznato.

Svoj primjerak maskare sam kupila na Ebayu kod ovog sellera po cijeni od oko 50 kn skupa s poštarinom, dok u Americi košta čitavih 2 dolara :-D

Od kad koristim ovu maskaru ( ovo mi je druga tubica ) stvarno mi dođe da se zapitam, vrijedi li kupovati HE proizvode ovakvog tipa koji ne vrijede više od 3 mjeseca kad postoji ovakva zamjena?

Nemojte me krivo shvatiti, ja volim HE i većina proizvoda koje posjedujem su upravo takvi, no mislim da se dobra maskara stvarno može pronaći u jeftinijim brandovima.

Možda ste prepoznali ovu maskaru ako pratite Lauren Curtis na YouTube-u jer je njoj ovo HG proizvod, a ja sam upravo radi nje investirala u istu.

Pakiranje je vrlo jednostavno i ništa posebno. Crno sa ljubičastim slovima. Čak se pomalo doima jeftino.

Ovo je jedna od onih maskara koje su u početku mokre i praktički neiskoristive i to je jedino što joj zamjeram. Ja je otvaram svaki dan da pustim zrak unutra i tako tjedan dana i onda je ona spremna za korištenje :-)

Sa sigurnošću tvrdim da je ovo najcrnija maskara koju sam ikad posjedovala. Crna je ko ponoć, a pigmentacija vrhunska.



Moje trepavice su ravne i kratke, vidjet ćete ih na slici dolje, i rijetko koja maskara meni odgovara.

Ova je odlična jer nevjerojatno dobro drži trepavice uvijenima, ne spuste se kroz dan kako bi se to prije znalo događati.

Ono što je najveći adut ove maskare je volumen koji pruža. Stvarno sam zadovoljna :-)

Mogu reći i da je odlična po produživanju trepavica, ne kao Benefit They're Real, ali vrlo približno.

Ono što je meni vrlo bitno kod maskare je da se ona ne trusi i zato meni ne odgovaraju neke naše drogerijske maskare tipa Essence I Love Extreme koje su fantastične kad ih stavim, a kroz dan se truse :-( Ova se uopće ne trusi.



Ja osobno za svaki dan stavim jedan sloj i to je više nego dovoljno, a za večer stavim dva. Kod ove maskare ne vrijedi pravilo da se drugi sloj dodaje dok je još predhodni mokar jer se tako ne primjećuje nikakva razlika. Srećom maskara se brzo suši, pa dok završite drugo oko sa prvim slojem već se možete vratiti na prvo i dodati još jedan sloj :-)

Na slikama možete vidjeti moje jadne uvijene trepavice bez maskare zatim s jednim slojem maskare i na kraju dva sloja.






Jeste li isprobali ovu maskaru ili imate drugih favorita kad se dotaknemo te teme? Podijelite sa mnom vaše favorite! :-)




Broj komentara: 10:

  1. Isto sam je vidjela kod Lauren i od onda je na mojoj listi, ali nikako da ju kupim. Nadam se da ću uskoro jer se čini odlična :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobaj pa ako ne odgovara ne moraš imati grižnju savjest jer nije skupa :-) Samo pusti da se malo osuši.

      Izbriši
  2. Na beautyjointu i drugim stranicama je puno jeftinija.
    Zelim je isprobat.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Seller na ebayu se zove upravo Beautyjoint, pretpostavljam da je povezano :-)
      Svakako isprobaj pa javi dojmove.

      Izbriši
  3. Odlicna maskara, sigurno cu je naruciti. Cini mi se da imamo skroz slicne trepavice :D I svidja mi se efekt.
    Hvala na recenziji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako su ti trepavice iti malo slične mojima - odgovarat će sigurno :-)

      Izbriši
  4. Ma džaba mi bilo koja maskara, nikad neću imati ovakve trepavice šmrc šmrc

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma daaaj pa ja i ti imamo skroz slične trepavice, meni stvarno rijetko koja maskara odgovara, ali ova čuda radi :-)

      Izbriši
  5. Meni je omiljena ASTOR AIR MAX, odlican blog:)))
    Pratimo se? :)
    http://asja91.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nikad nisam čula za nju, sad ću malo istražit :-)
      Hvala i naravno :-)

      Izbriši

Hvala na komentaru :-)